Thursday, July 19, 2007

Kille...

Nu har vi bestämt oss. Vi är ihop H och jag och så är det med det. Efter mycket om och men och hit och dit.

Jag har faktiskt en mycket snäll kille. Det har jag. Igår tex lagade han lasange till min mamma, bror, svägerska och brorsdotter.

Idag gick han upp kl 06.30 och tvättade mina kläder också, när han hade tvätttid. Sen fixade han frulle och skjutsade mig till jobbet eftersom det regnade. Nyss ringde han och frågade om jag kanske ville bli hämtad från jobbet....

Cute!

Ibland har man det bättre än man förtjänar.

Imorgon drar min kille bort i tio dagar. Han ska först till Gotland och sen till Lysekil.

Det blir lite tråkigt tycker jag.

2 comments:

Produktionsledaren said...

Tjoho grattis, fan vad kul javissterrä!!!

Stora Morran said...

Tss det visste du inte...!