Sunday, July 22, 2007

Helg

Ja nej inte för att någon direkt läser min blogg. Det känns i alla fall så eftersom jag typ aldrig någonsin får någon kommentar. Oh well jag skriver ju inte för någon annan. Jag skriver ju för min egen skull. Typ som att man "tävlar mot sig själv".

Yeah right, man tävlar alltid mot andra tjommar.

Jag har på det hela taget haft en bra helg. Började bra med lite ferre på Am´s tak. Det blev så småningom kallt och vi drog vidare till Debaser. Morran var då lite rund om foten. Blev osams med AM på vägen. Drack en öl på uteserveringen men sen tröttnade jag och gick hem igen.

Solade och badade i Fredhäll igår. Åt en otäck pasta pesto i Hornstull på Därmedpasta. Kan ni förstå, go vänner att på den där syltan har de mage att servera burkpesto. Idioter! En snorgul sörja som smakar syrligt. Hualigen!

På kvällen var vi på födelsedagsfest hos en vän till "Blame it on the stones". Trevligt, även om vi alla var lite ur form. Vidare till Riche där jag stötte på mitt ex Räven. Första gången vi sågs sen Indien. Det gick förvånansvärt smärtfritt och kändes inte skumt alls. Skönt.

Till sist en liten sväng på China och sen var det slut på det roliga.

Idag: fika, fika, promenad, söndagsångest.

Saknar min kille faktiskt.

13 comments:

Produktionsledaren said...

Hoppas det löst sig med AM.
Var i Ollonet, kom hem igår kväll, glömde ringa.
Hoppas du haft en härlig helg.

Anonymous said...

Vet du Morran, jag läser din blogg varje dag. Flera ggr om dagen t o m and I love it! Du skriver roligt och sen har vi, trots att jag lämnat citylivet för villa, man och barn, massor gemensamt. Vårt apiga jobb på en IT-avdelning t ex. Men man drar sig för att kommentera allt för ofta, det blir lite stalkervarning. Heppårej!

Anonymous said...

Läser också dina roliga rader, morran. stor kram på dig. Hälsningar Blygisen.

Anonymous said...

Läser också dina roliga rader, morran. stor kram på dig. Hälsningar Blygisen.

Anonymous said...

Jag läser din blogg dagligen, det var lite tomt när du var på semester. Men Hej, semester måste alla ha....

Stora Morran said...

Well hello, now we are talking! Lite mer action här i kommentarsfältet är som balsam här själen. Jag blir glad!

Prodis: "ollonet" = Ollondalen? Japp allt löst med AM tror jag i alla fall. Vi hänger åtminstonde.

Anonymous said...

Yo!

Jag var också på samma fest som din Räv höromsistens, totally av en slump såklart, men jag kände igen honom från bilderna i hans blogg och frågade värden om det var han "jupp".

Liten.. värld ändå.

Stora Morran said...

Japp svin-liten värld ibland. Men han är inte "Min Räv" längre. Han har en indisk tjej nu och jag har en lång man nuförtiden.

Anonymous said...

Ja såklart, det vet jag ju, men ändå! Jag menade inte att låta som om ni var tillsammans, för det vet jag ju att ni inte är (fast kanske han inte riktigt vet att han har en indisk tjej?).

Och din långe drasut verkar vara en fin snubbe, så jag tror du drog det längsta strået in the end!

Stora Morran said...

Tack Emma! Du verkar snäll! Kram M

henover said...

Jag läser också :)

Stora Morran said...

Tack Malin!

Anonymous said...

Jag läser också även om det varierar lite hur ofta. Mindre datortid på sommaren, regn eller inte.