Wednesday, July 18, 2007

Bon Jour....

Le Morr is back in town!

Rivieran var helt underbart. Havet var vackert och klarblått. Vi badade, solade, slappade, åkte till söta gosiga städer som Cannes, Ville la Franche sur Mer, Antibes, Monte Carlo och Juan les Pins. Vi umgicks med goda vänner som kom ner. En del glas med rosé och bubbel slank ner i kistan. Jag förstog franska som värsta Mademoisellen. Tror bara att det skulle ta si så där två, tre veckors språkresa och sen skulle jag vara typ likabra som en inföding...

Ledigheten gjorde mig gott. Vi tog en hel del fina kort. Men där är det AM som står för tutorna. Så fort hon släpper till på några pics så slänger jag upp dem här för hela världen att skåda.

Sjukt trött idag. Inte van att gå upp så här tidigt. Försökte sminka mig medans trött-tårarna rann. Halvsov hela bussresan hit.

Det är helt jäkla öde här på min avdelning. De enda mejlen jag har fått under tiden jag har varit borta är diverse information om folks semestertider och förfrågan om jag kan vattna några blommor. I sure can! Jag har ju inte direkt så mycket annat för mig.

2 comments:

Anonymous said...

Finns pics på Facebook!

Stora Morran said...

Du nu är de här också. Äntligen high tech! Puss puss