Friday, July 06, 2007

Otäcka Jihde

Kors jag läser på Resumé att dårfinken Peter Jihde ska leda årets idol. Snacka om fel person på fel plats. Ingvar Oldsberg hade varit bättre. Undra vilka de är som castar programledare på tv4 egentligen? Det här kan bli lika illa som Peppe Eng i Talang 2007. En gammal gubbe med läsglasögon på näskroken iklädd kostym och gympadojor. Pinigt!

Ska Jihde sitta där med sin äckliga "Pussy-teaser" på hakan och prata på sin jobbig blekinge-dialekt. Kalla kårar rinner ner för min kropp. Jag får sitta och kolla på programmet och hålla en "skämskudde" för ansiktet varje gång karln visas i bild.
Vad hände med Carina Berg och Carolina Gynning egentligen?

3 comments:

L said...

Gynning och Berg håller väl bara i utagningen/turnéen. Men jag tycker absolut att de borde fått vara programledare för hela programet, de verkar ju vara kul tjejer båda två! Jag vet inte vad jag tycker om Jihde i Idol. Jag tycker han är OK som programledare, men Idol känns lite skumt. Hoppas han tar bort skägget bara.

Stora Morran said...

Louise: Du vet att du känner som jag, långt ner i maggrop säger det NEJ NEJ NEJ.

L said...

Hm, kanske då. Men jag är beredd att ge honom en chans.