Friday, July 27, 2007

Roadtrip

Idag ska jag, AM, Tette och Carro åka till min sommarstuga på de öskötska slätterna. Vi ska åka till min barndoms trakter i Tranås. Vi ska slappa, äta god mat, dricka vin och spela spel. Om det är bra väder ska vi sola, bada, plocka blåbär och spela krocket också. Däremot tror jag inte att vi ska förvänta oss något. Det är ju tydligen nu det börjar. Regnet. Nu kommer ovädret från England in. Man tackar!

Ialla fall så hoppas jag på en lugn och skön helg med trevlig samvaro. Jag hoppas också kunna styra upp en träff med min kusse och hennes lilla Greta också.

4 comments:

Anonymous said...

Dina inlägg är underhållande. Tack! Och herregud, jag trodde jag var den enda på jorden som uppfattat att det regnar väldigt mycket nu, men tack, jag är inte ensam ha ha. Ha en trevlig helg med dina väninnor. Hälsningar Blygisen.

Anonymous said...

Dina inlägg är underhållande. Tack! Och herregud, jag trodde jag var den enda på jorden som uppfattat att det regnar väldigt mycket nu, men tack, jag är inte ensam ha ha. Ha en trevlig helg med dina väninnor. Hälsningar Blygisen.

Anonymous said...

Den här sommaren påminner om det tidiga 80-talets somrar, regn regn regn sen lite sol i augusti alldeles innan skolan började.

Blev det någon cykel fö. ?

Stora Morran said...

Blygis: Tack helgen var trevlig!
Tjockis: Nej det har inte blivit någon cykel ännu. Jag har varit cykelvakt och kommit på hur jäkla jobbigt det är att cykla hit. Jeeesis