Friday, January 30, 2009

Jag har bokat datum för min 30-års fest idag

Jo den 29/8 ska det firas. Det är snälla Produktionsledaren som ska boka sin föreningslokal i Hammrbysjöstad åt mig. Det kommer bli toppen.

Jag funderar ju på det här med M-tema. Ganska roligt. Jeppen och jag har spånat på mat på M. Det här kom vi på;

mango, maräng, mini-pizza, midsommarsallad, majonäs, moussaka, matjessill, marsipan, mozarella, marulk, makrill, majs, marinerad xx, mangold, mortadella, makaroner, mörk choklad, messost, milkshake, misosoppa,

Drinkar: mai thai, margarita, manhattan

Sen har spoifyat runt på musik på M. Till min stora glädje har jag hittat flera sånger med mitt namn. jag visste inte att det fanns såna. Helt galet.

Nu ska jag och Jeppen laga satay ayam, kycklingspett med jordnötsås. Vin och På spåret till det. Gos!

2 comments:

Anonymous said...

Till din stora ara skulle jag komma utkladd till en M&M och till det skulle jag ata Marangbiskivier och dricka Mjolkdrinkar!

Stora Morran said...

Åh det hade varit lovely! miss you!