Monday, January 26, 2009

Oj vad dåligt av mig att inte blogga på en hel vecka

Men jag först blev sjuk och sen drog vi till Åre med jobbet. Det gick i ett där uppe. Gosh, vad en del kan festa trots att dom är 45 år. Några ur vår grupp höll på att inte komma av tåget när vi åkte upp. Så fulla var dom. Hela resan spelades det gitarr och sjöngs konstant. Vi hade tur som inte kastades av redan i Uppsala.

Men det en toppenhelg. Vi gick på de bästa ställena hela helgen. Allt betalt och uppstyrt. Otroligt skönt att bara bli styrd och matad med god mat och drinkar. Mycket After Ski och Jägermeister i backen. Att sen ta sig ner för en isig VM8an med några järn innanför västen är inte att rekomendera. Det är i det närmaste livsfarligt.

Lite skönt att komma hem. Tyvärr har förkylningen tagit mig helt i besittning nu. Idag är jag hemma och försöker kurera mig. Inte lätt.

No comments: