Friday, January 09, 2009

Löve

Min lilla Jeppen kom hem i onsdag och sen dess har jag inte haft en minut över att blogga. Jag har bara jobbat och hängt med honom typ. Oh well, jag känner på mig att jag kommer att skärpa mig på uppdateringsfronten inom kort.

Ikväll blir det lite AW med Jeppens polers som jag inte träffat så mycket. Sen kanske vi möter upp mina chicks på Le Rouge eller nåt annat piffigt ställe.

Underbart med helg men grej gnager dock. Min PL sköt upp en utvärdering av mig som vi skulle haft i dag, tills på måndag. What the heck?! Jag är verkligen en sån som kan grubbla till i överkant på sånt. Taskigt att lämna mig med en hel helg av ältandes.

Äsch nu får jag skärpa mig. Jag citerar Christina Scholin och säger "Låt inte morgondagens moln skugga dagens sol" och drar ner på stan.

No comments: