Thursday, January 01, 2009

Resume

Jo tack det var livat igår. Kom hem kl 04.30 och snackade med Jeppen i telefon. Mindes inte ett ord i morse eller ens att samtalet hade ägt rum. Jag har vaga minnen av mycket dans i Hammarbysjöstad. Jag träffade min kompis C på tolvslaget ute på kajen och Rosen kom upp på festen innan han drog hem till sig. Middagen var toppen i alla fall. Hummern var fin. Mitt kök dagen efter visas ovan.

Idag har jag varit en spillra av mig själv. M har varit här hela dagen och vi har bara ätit och lökat. Vi har läst Pernilla Wahlgrens blogg och Jonas Gardells blogg. Mycket spännande intrig det där.

Usch nyårsdagen är ingen rolig dag. Speciellt när man inte får vara med sin kille. Buhu.

Sen är det jobb imorgon. Inte alls roligt.

2 comments:

Blancaflor said...

God fortsättning, Morris! Hoppas att 2009 blir ett bra år.

Och jag håller med dig angående nyårsdagen, den bör tillbringas raklång med någon man tycker om (och god mat).

Stora Morran said...

Så sant som det var sagt! Gott nytt år Blanca!