Wednesday, January 28, 2009

fest, fest, fest

Det har kört ihop sig nåt alldeles förskräckligt lördagen den 21/2. Jo först har min kollega A bjudit in till Mexicofest. Hon och hennes kille reste omkring i Mexico, Guatemala och Belize över jul och nyår, så nu ska det bli party med margaritas, ponchos, sombreros, burritos och pinadas. Förra året reste dom i Vietnam. Då hade en fest med Vietnamtema. Jag och Jeppen tackade ja för några veckor sen.

Imorse kom Jeppen på att hans kusin också har fest då och han skulle gärna gå på den. Okej, det får vi lösa tänkte vi.

Idag mejlade Seb och undrade om jag kunde hjälpa honom med en liten buffé till hans 30-års fest som han tänkte ha den 21/2. What da fug! Han ska ha en Zoo-fest för ca 50pers på kontoret. Alla ska vara utklädda till djur på Zoo. Fatta vad kul! Jag har ju redan bestämt mitt djur.

Nu får vi lösa det här på nåt sätt. Alla fester måste besökas på nåt vis....

No comments: