Saturday, January 03, 2009

Planering

Vi pratade om 30-års fester igår. Eftersom ett av mina mål 2009 är att ha en toppenfest så har jag såklart redan börjat planera. Min plan är att ha en fest på "M". Att man ska vara utklädd till nåt på "M" typ Madonna, Mumintroll eller Munk. Sen ska vi äta och dricka på "M". Bara musik på "M".

Lite ego men roligt. Dessutom får man var ego på sin födelsedag. Jag räknade igår på hur många jag vill bjuda. Det blev 58 pers. Och alla dom "måste" bjudas. Sen har jag några på bubblarlistan.

Den stora frågan är bara var man ska ha festen. Lokaler är ju så attans dyrt i storstan. Kanske finns det någon snäll själ därute som har nått tips månne....

1 comment:

L said...

Kul med tema och framför allt kul att klä ut sig! Jag skulle nog välja.. Marilyn Monroe kanske. Musik på bara M känns klurigast :).