Wednesday, January 28, 2009

Inte riktigt bra

Det här med min diet och träning gick ju ganska fint ett tag. Jag var nöjd med mig själv ända till jag åkte till Åre och blev sjuk. Då gick allt åt pipsvängen. Där moffade jag mat som morgondagen inte fanns. Sen kunde jag inte åka skidor ena dagen heller eftersom jag var krasslig.

Idag gick jag och mamma och åt varsin flottig pasta på Cibo. Jag åt en med kalvfilé, tryffel, parmesan och grädde. Jesus det var så gott att jag nästan började gråta. Jag slickade tallriken. Efteråt var både mamma och jag arg på oss själva på att vi glufsat i oss allt och blivit så mätta att det var svårt att andas.

Jag gick hem och låg på min grannes spikmatta. Det ökar blodcirkulationen och förhoppningsvis förbränningen.

2 comments:

Anonymous said...

Asså jag bara måste säga att jag gillar verkligen din blogg jättemycket och tycker du är toppen. Läser varje dag men är desto sämre på att kommentera. Ville bara säga det.

Stora Morran said...

Oh tack så mycket! Jag blir så glad.