Thursday, May 10, 2007

Skakis

Oh Jesus Kristus min mobil har drabbats av något läskigt. Den pausar. Under dagen när jag har pratat i mobil så hör jag inte vad den andra säger under korta stunder. Nu snackar vi inte om brus och dålig täckning utan den verkligen trycker på mute i två sekunder.

Jag blir alldeles svettig och darrig. Jag blir så rädd när det är fel på tekniska saker osm inte jag rår på. Som ligger utanför min makt att förändra. I hate it. Datorer likadant. Sånt får det inte bli strul med. Då är det jag som tar till lipen.

Om det inte blir bättring på den här gamla Bond-luren är det jag som stapplar in på Telenor och kräver förklaring.

4 comments:

Blancaflor said...

Jag är precis likadan. Min dator har varit sjukt långsam på sista tiden och ibland fryser den i flera minuter. "Help"

Stora Morran said...

Sånt där ger en hjärtklappning! Inget kul!

Lotta said...

En gång sparkade jag på M-L:s dator så att själva plastskalet sprack. Säg inget.

Stora Morran said...

Sparkade? Why? gick det dåligt på teatris eller? Säger inget. Tiger som muren. Call me "Tigermuren".