Tuesday, May 15, 2007

Magplask

Ja lördagen blev ju ingen riktig höjdare, ingen promenad seger alls. Värsta magplasket för sverige. Såg Carl Bildt i ministerintervjuen på söndagen i nyhetsmorgon. Han sa att han var så glad att se så många unga stater ta för sig i såna här samanhang. Ja verkligen tack för den.

Dock vill Oraklet framhäva att jag hade tippat Serbien, Ryssland och Ukraina, i topp fem. Att jag dessutom hade med Finland och Sverige på den listan får jag skylla på var viss lokal patriotisk blindhet. Jag såg inte klart. Vi var ett stort gäng hemma hos Gurkan. Efteråt fick vi trösta oss med lite Sing Star. Det gladde mig lite att H var i det andra laget och så sjukt dålig. Han är en riktigt dålig förlorare och han var ganska frusterad över att han sjöng så illa. Jag fnissade bakom hand.

Söndagen gick åt att titta på lite lägenheter på Söder. En på Erstagatan ska jag få hyra från den första juni. Feels very good! Såg sen Babel på dvd och fick klump i magen.

No comments: