Monday, May 29, 2006

Utflykt

Dagen har spenderats i Stockholms förorten Kista. Jag kommer att hänga där ett tag nu och pyssla med ultra, topp-hemligt stuff som jag absolut inte får yppa något om för då skulle jag få kicken ögona böj.

Jag var helt ovan när jag skulle ut dit jag trodde inte det var speciellt långt alls. Men oh jo halvvägs uti bushen skulle jag vilja säga. Men Morran blev faktiskt lite impad av alla stora byggnader i glas och jag tror att Gallerian kommer att kunna vara till en viss tröst i all min ensamhet i förorten.

Annrs hände det inte så mycket i min dag. En rolig händelse var att bussen körde fel. Busschauffören trodde han körde en 1:a istället för en 62:a och var på väg ut mot Lilla Essingen. Bussen kom i uppror och de var närmast lynchstämning. Bussen fick göra en usväng. Det var kul.

2 comments:

Produktionsledaren said...

Morran miss secret agent, jag ska till Kista och träffa potentiella riskisar. Vi kanske blir kollegor eller samkörare i framtiden. kul va!

Stora Morran said...

Sehr spass! Det blir du och jag på foodcourten i framtiden!