Tuesday, May 16, 2006

Förälskad

I söndags hände det. Jag och AM var på Missippi Inn på Söder och åt brunch. Jag gick in för att besöka damrummet. När jag kom ut satt hon där den underbara, the one and only: "The creature". En underbar, svart, liten fransk bulldog med stora fladdermus öron och glittrigt strasshalsband. Jag har sett henne överallt runt hela stan. När Janice såg henne fick hon ett sug i magen efter en fransk bulldog, hon beskrev det som ett sug folk kan få efter ett barn.

Hon rör sig som en creature, som hennes ben inte "tar steg" utan hennes steg rullar fram som hon inte var ett riktig hund utan mer en "creature". Hon har alltid strasshalsbandet på sig och hon går alltid utan koppel steget före sin matte. Idag fick jag reda på att hon lyssnar till namnet Bettan.

I´m in love, jag önskar hon var min egna.



Bettan liknar den här, fast Bettan är sötare

No comments: