Friday, May 19, 2006

Don´t mess with Morr

Fredagkväll och Morr är redan hemma. Känner sig lite trött sen igår faktiskt och en lång arbetsvecka. Fick ett glas champange på jobbet som satte sig i knäna. Morran blev hel loj i huvudet också. Träffade AM utanför Åhlens City strosade omkring en sväng där inne. Ebba von Sydow signerade sin bok men det var knappt någon i kö. Vi åkte till Söder för att möta upp E för en fredagsöl på Indigo. Efter den köpte jag och AM kebab som vi tog med hem till henne. Efter lite tv och popcprn masade sig Morr hem. På mattan innanför dörren låg två räkningar. En från CSN som hävdar att jag inte betalade förra månaden och nu vill de ha 3978 spänn från mig den 31/5 och en från Upc som sa samma sak att jag inte hade betalat. Helt Galet!! Går in på internetbanken medan andan i halsen och ser att visst har jag betalat både de där två. Blir så upprörd att jag överväger att ringa upp båse CSN och Upc på studs.

Vilka tror de att de är? Hålla på att bråka med mig så där när jag sköter mina prylar. Dessutom hade jag bokat en flygresa över pingst som du helt plötsligt har ställts in. När jag försöker ringa och boka om är det 20 samtal i kö. Blir så innerligt trött på sånt tjafs!

No comments: