Monday, May 01, 2006

1 Maj

Gosh det har vari en riktig hård helg. På lördagen träffade jag min vän PO för en snabb fika.

Sonia och Ben drog omkring och betade av sevärdigheter som värsta bulldozer-turisterna. Ben stannar gärna vi varje 7-eleven eller Pressbyrå och köper något "typically Swedish snack", han gillar att upptäcka landet genom magen.

På lördagen blev det fest hos Grill och Sonia tyckte vi var "extremely fashionable". Jag sov hos AM på lördagsnatten och igår brunchade hon och jag på Mosebacke och gick omkring lite på stan. Vi åt middag hos Daniel och Linda. Sonia & Ben var i Uppsala och firade Valborg. De tyckte alla var lite för fulla och de blev lite förvånade att alla kissade överallt, både gamla som unga.

Idag har de skyndat ut i det fina vädret medans Morran sitter inne och väntar på Fimpens syster som ska hämta en bokhylla hos mig.

No comments: