Monday, January 09, 2006

Project Runway

Oh my days! Morran har ny favo som jag formligen snubblade över nu precis. Projekt Runway med Heidi Klum på TV3. Designers som tävlar mot varandra som gör tuffa grejer. Söta Warren som gjorde en klänning av majs och fällde en tår när han vann. Så söt! Heidi Klum som ska vara lite Donald Trump och säga "Your in" or "Your out", "Because the fashion industry is all about being in or out". En massa divor i en härlig såpa med glamour och glitter!

Precious!

5 comments:

Anonymous said...

Oh my... vilken tv-kväll du hade igår då!

Själv kollade jag in Commander in Chief... man kan nog säga att hon är en successful businesswoman va?! =) Trots att det var sjukt amerikanskt (ohhh America saved the world... =) så kan det vara en liten pepp framåt... Fram för fler starka kvinnor!

Lotta said...

Glamour och glitter funkar alltid. Missade dock detta program eftersom jag gjorde sit-ups och diverse knäböj inför sommarens revanch på beachen... Eller nåt i den vägen...

Blancaflor said...

Ahhh, vad jag saknar svensk TV. Har visar de bara "Rex" hela tiden. Min bror gav mig en DVD med "Heybaberiba" i julklapp, sa lite hänger jag med.

Stora Morran said...

Ja Jag vet min tv-kväll var helt späckad! Smäll full! Gosigt med en sån kväll i veckan iallafall.

Stora Morran said...

Ja Blancaflor du missar en del! Men du har ju tele cinco =0 ) Det är riktigt trashy!