Saturday, January 07, 2006

Ett År...

Nu har my precious Man och jag varit tillsammans i ett år. Helt galet när man tänker på vår historia. Jag och Mannen träffades 1999 första gången. Jag var 19 och han 21. Vi hängde intensivt i två veckor innan jag drog till Spanien. Vi försökte vara ihop på distans men det föll tyvärr. Sen när jag kom hem efter ett år så hade mannen en ny tjej och var sjukt arg på mig. VI höll ändå sporadisk kontakt under åren och vi båda hade andra förhållanden. 2003 gjorde jag slut med exet och då började jag och Vackra Mannen ses. Uteslutande om nätterna och det var ingen romantik inblandad. Vi var sjukt hårda och taskiga mot varandra hela tiden. Sen för exakt ett år sen tyckte Vackra Mannen att vi skulle sluta vara oseriösa och försöka på riktigt. Det gjorde vi och nu är han och jag. Tokigt.

Igår åt vi lunch på Grands Veranda och höll varandra i handen och myste. Vi promenerade till Gamla Stan och drack te på Chaikana Tehus. På Hötorget köpte vi världens största Orchideé kvast. En meter lång och full med blommor. Absolutely Beautiful.
På kvällen lagade mannen middag till mig och vi drack vin. Efter ett tag gick vi ner till Grodan och träffade Mannens old possy.

2 comments:

dixi said...

Ja,då finns det hopp för en annan,ändå?

Grattis på årsdagen.

Stora Morran said...

Neonglitter: Thanks lady

Andromeda: Klart det gör! Den som väntar på nåt gott....