Friday, January 20, 2006

Fredag

My days rädda Vreten, vi går under. Vi snöar in och hela bygget faller ner i Solna strand!!! Fosa fosa fosa.
Vi kanske kan få hjälp av våra grannar; Swedish Space Corporation. Jag har länge undrat vad tjyven de pysslar med egentligen. Gick in på hemsidan här och läste lite. Verkar ju inte direkt handla om några månlandningar direkt.

Gick ut på lunchen, glömde mössan (öronbarnets största mardröm) kom tillbaka igen alldeles frussen och blöt om stövlarna. Känner mig helt plötsligt från ingenstans, lite muggig. Liksom light-förkyld.

Nu står vi i valet under deer kvalet. Tette och jag ska träna idag sen är frågan ska vi gå till AG och träffa min man och hans jobbarpolers eller ska vi gå hem moffa pizza och kolla Let´s dance.

hmmm

4 comments:

Anonymous said...

Hur säg mig hur... ska kunna ta mig till afterworken utan att behöva vistas utomhus!!!

Sluta snöa punkt nu!

Lotta said...

Jag skulle rösta på AG... För det där let's dance... jag vet inte...

Anonymous said...

... det får helt enkelt bli en taxi till tågstationen! Så det så! Det är faktiskt fredag idag o vild snöstorm ute!

Stora Morran said...

Ja lever man ett liv i sus och dus så är det klart man åker taxi, köper lägenhet och dricker champange! Inget annat är gott nog!