Tuesday, January 10, 2006

The detective

Oh my goooood!

Morran har snokat upp ett riktigt scoop.

Hon som i ”Hon” som jag nämnt tidigare, är som jag tidigare misstänkt ihop med hon den andra från Skåne. Vi är alltså 3 tjejer i vårt team och två av tre är ihop med varandra. Inte konstigt att Morran har känt sig utanför….

Jag har ju undrat med tanken på att de gör ALLT tillsammans; bokar klipptid ihop, åker till Paris tillsammans, firar hennes födelsedag ihop m.m.

Morran har råkat stöta på den enas blogg där hon beskrev sitt liv. Nu har Morran klara bevis för sina misstankar. I´m such a Master Detective Mohaaa

Nu gäller det bara att använda det här bra nästa gång jag känner mig som askungen och blir bortglömd när de går på möten och jag sitter och knotar med någon gammal dokumentation.

Tette bangade träningen som nu blir det endast middag hos AM. AM är helt uppe i varv hon håller på och budar på lägenheter.

7 comments:

IT-horan från Skåne said...

jag är ju en nyfiken liten hora så jag räknar faktiskt med en länk til den där enas blog, bara liksom för att...

:)

Stora Morran said...

Mr Hora! Är du helt Galen. Då skulle ju alla(inklusive du)springa dit och skvallra att jag visste och allt skulle vara förstört.

Maria said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Maria said...

Luska ut sådant är superkul! Ett medelmsskap i SSS - swedish stalker society månne?

IT-horan från Skåne said...

men hallå där.....inte skulle väl denna lilla hora skvallra
Vad tror du om mig egentligen? :O

;)

Stora Morran said...

Maria: Var kan Morran ansöka om medlemskap?

It-H: Oh yes you would, din lilla skvallerbytta!

IT-horan från Skåne said...

:(
trodde du litade mer än så på mig





;)