Saturday, January 07, 2006

Indiskt, AG och ex

Jag och Banana började på Indian Garden i Hornstull i torsdags. Morran åt mixed sizlar och det var sjukt gott. Så klart åt man för mycket. Vinet smakade vinäger men kostade endast 34 SEK så det var bara att dricka och svälja och se glad ut. Vi gled vidare till Allmäna Galleriet och träffade Tette som hade ätit middag med mitt ex och company. Vi satt där tills det stängde kl 01.00 sen skulle vi vidare till Riche, så klart var det sjukt packat och jag orkade mig inte ens fram och smöra till det för favo vakten. Det slutade med att vi efter mycket om och men hamnade på Crazy Horse. Jag, Banana, exet och Steff. Vi drack världens största dagens för en spotstyver. Exet har köpte lägenhet med sin tjej vid Odenplan och verkade nöjd över det. Det känns skönt när man kan känna en totalt oladdad känsla inför det och lyckönska och verkligen mena det helt och fullt. Vid 02.30 bröt Morran upp och drogs sig gatan upp hem till Vackra Mannen.

No comments: