Sunday, April 13, 2008

Söndag igen. Hmpf!

Jag måste nog få fart på tvn snart. Jag känner mig liksom så ensam när jag är hemma och det är tyst. Visst man kan sätta på en skiva men det är inte samma sak. Man får inte samma sällskap av en skiva. Jag myser med min dator och kollar på dvd men det är inte heller samma sak. Man kan inte ha dom igång och göra annat under tiden. Jag blir lite deppy av att det är tyst och att känna mig ensam....

Frullade på String idag med AM och Gurk sen tvättade jag vilket sannerligen behövdes. Efter det blev det indisk dinner på Samrat med samma sällskap.

Sen blev det en liten tur till mamsen och kollade in hennes flyttröra. Puh!

Fick med mig lite stuff hem också.

2 comments:

Lotta said...

Det är märkligt det där, att tv kan kännas som sällskap. Men så är det.

Stora Morran said...

Japp så är det faktiskt!