Sunday, April 27, 2008

Gosh!

Jag brukar inte vara den som måste ägna dagen efter åt att ligga helt still och fokusera på en liten fläck i taket för att inte må så dåligt, men imorse var jag ganska ynklig.

Det var en riktigt trevlig skiva igår. Jag blir mer och mer nöjd med den ju mer jag tänker på den. Många bra vänner kom. Jag fick sjukt mycket presenter. Lakan, bubbel, blommor, Lexington handdukar, tvålar och doftljus i massor. Underbart! Det var nästan som lilla födelsedagen.


Alla var så snälla i sina fina ord om lyan! De tyckte absolut att jag hade gjort ett bra köp!
Just njuter jag av NK´s Rooibos Champagne te och äter fabolös belgisk choklad samtidigt som ett doftljus brinner och jag tittar på Greys.

2 comments:

Caroline said...

Vi fick tillbaka datorn! Yey! Du är så värd all fina presenter du fick! Tack för en toppen trevlig fest! Kram

Stora Morran said...

Kors vad bra! Sank you löv!