Tuesday, April 15, 2008

Attans...

....vad jag stressade omkring idag. Först glömde jag båda mobilerna hemma idag. Vad är det frågan om? I fredags glömde jag den ena hemma.

Imorgon har jag en viktig presentation på engelska för 30 utländska gäster. Jag ville verkligen göra klart den idag och få den bra men då kom det bara en massa andra personer i mellan och slet i mig.

Dessutom skulle jag få hjälp att få min tv uppsatt idag men H bangade. Inte fick jag min beställning från Boxer idag heller. Det känns lite som det går troll i att jag aldrig någonsin kommer att få titta på tv.
Kom hem halv åtta och åt en köttfärspaj. Roligare har man haft det.

Nu har jag ialla fall övat på min presentation så nu låter jag som en riktig americano.

2 comments:

Anonymous said...

Du skulle beställt ditt Bxer kort på annat håll. Då hade du haft det efter 1 dag, Boxer suger med sina leveranser...

Stora Morran said...

nu har det kommit i alla fall men det betyder inte att jag har fått igång det. Snark!