Wednesday, April 09, 2008

Här har ni en som får saker att hända

Idag har jag ringt och brottats med Boxer. Dom är inte helt med på den där kundtjänsten men till slut så gick budskapet fram.

Sen har jag hämtat 2 böcker i paket, skickat ett litet paket till Fimp. Efter det var jag på Järnia på Södermannagatan och införskaffade 2 skruvar till mina skumma lampor. Världens snällaste människor jobbar där. Ett riktigt smultronställe för alla "gör-det-självare" som mig. Gick till Ringen och köpte en ny växt. Se den på bilden ovan. Inte så dum.

När jag kom hem var jag så hungrig att det värkte i magen. Jag fixade ihop lite lax och bovete och sjönk ihop framför ett litet avsnitt av Pride and Predjudice.

Somnade på stubben.

Jag som egentligen skulle ha smugit förbi AM på lite snask-tv. Jag kände mig helt mosig och frusen. Det blir till att stanna hemma vid med en kopp te. Inte illa det heller.

No comments: