Sunday, April 06, 2008

äntligen...

Jag har bott utan tv nu i nästan exakt en vecka nu och jag kan ärligt säga, precis som P en gång sa:

"Jag behöver inte tv, jag har ju dagstidning"

P tyckte att det var likställt. Hade man tidning så behövde man inte television.

Jag har SVD. Eller den gamla ägaren hade glömt att adressändra den så den har dimpt ner hos mig nu i en vecka.



Nej enough med the bullshit nu. Jag klarar mig inte alls på tidning. Jag måste ha populärkultur i motionpicutes. Visst internet har varit en bra tröst men absolut inte tillräckligt.

Nu är tv i allafall beställd.

Underbart!

6 comments:

Anonymous said...

Med Pianolack? M

Stora Morran said...

Så klart! Jag beställde en Samsung som du var så kraftigt emot.

Anonymous said...

Lycka till :)

Stora Morran said...

"lycka till" hmmm jag vet inte hur jag ska tolka det.

Anonymous said...

Äsch, du kommer bli skit nöjd...M

Stora Morran said...

Jag tror jag är nöjd. Annars kan väl du komma och hjälpa mig lite med det tekniska....? Jag kan bli stressad av sånt.