Tuesday, April 01, 2008

Göta Petter

Först försov jag mig men hann precis i tid till det möte jag själv skulle hålla i på engelska. ugh! Var inte riktigt nöjd med min power point. Looked like crap. Värsta nörd-engelskan hade jag använt.

Sen har jag sprungit runt hela dagen och stressat.

Efter jobbet kom gurkan hem till mig och hjälpte mig att komma i ordning. Hon diskade flera kartonger med glas och porslin och annat junk. Min nya soffa levererades och vi satte ben på den. sen snurrade vi ihop ett bord, la ut matta och snofsade till det. Snart så var man ins ordnung.

Man skulle bara ha obegränsat med tid och pengar så skulle det här placet kunna vara med i MTV Cribs any day.

2 comments:

Caroline said...

Vad nice att du redan kommit i ordning men med gurkans flinka fingrar så går det väl som en dans!

Ser fram emot inflyttningsfesten! men du kan väl prata ihop dig med Hanna och tette så att ni inte alla väljer samma helg :)

Stora Morran said...

inflyttningsfest? allt måste vara tip top i minsta detalj innan nån får komma hit och inspektera....