Sunday, April 20, 2008

David LaChapelle

Så där ja! Då var veckans kulturella inslag (förutom Varg) avklarat. Jag, AM och Janice snodde ut till Nacka strand, trots solen och avverkade David LaChappelles uberhypade utställning. En hel del arty-smarty-provokativa-läskiga-snygga-äckliga bilder levererades. Mitt byte blev bilden ovan som poster. Jag tyckte den var hur fin som helst men Janice var skeptisk och lite rädd för den.

Efter det fick man klämma sig ner på den stackars överbelastade gräsplätten på Nytorget och sno åt sig lite sol. Jag fick säkert 5 fräknar. Där bestämde vi oss på stående fot för en trip till Barcelona i sommar. För att vi är värda det.

Sol = Lycka!

2 comments:

Anonymous said...

nice pic!! jag vill också ha.. ska åka dit och kolla..
/tet-a-tete

Stora Morran said...

Gört!