Tuesday, April 15, 2008

Nu är vi typ 23 på min ferre....

........sen är det ju lite godingar som inte har svarat än. Nu ska min polare Toby ha fest dagen innan mig, på fredagen.

What the heck!

Tänk nu om alla går dit och sen blir alla för skruttiga dagen ifter och inte orkar komma till mig.....? Katastrof!

Jag måste nog gå dit och vakta att ingen blir för full. "Mamma på fest"liksom.

Apropå fest, blir det People fest på PUB 0.3 på torsdag. Det kanske inte blir så att man går vidare till Berns om man heter Morr de la Morr men ändå trevligt initiativ. Det oroar mig lite är att jag såg på Facebook att Greven minsann har tackat ja och tänker komma.

Hua, vi har liksom inte hörts sen jag lät det hela glida ut i sanden.

Oh well det är bara att ta det som det kommer. Jag ser framför mig hur jag hälsar; "Nemäääään heeeej!"

3 comments:

Caroline said...

Sweet lordy vad roligt att det kommer så mkt folk på din fest! :)

Lotta said...

Ser fram emot denna tillställning. Det känns som jag inte har träffat människor på ett halvår eller så.

Stora Morran said...

nåja så många är det väl inte. Nu är vi typ 26 :-)

Tackan: Nej det känns som ett halvår sen jag såg dig.