Saturday, April 19, 2008

Snark!

Jag sov till klockan 12.00 idag. Trots att gårdagenskvällen var en mycket lugn historia så var jag totalt däckad. Jag kanske behövde sova ikapp lite.

Anyways idag har jag hur mycket som helst på min lista. Jag ska gå till järnaffären och köpa 2 kontakter och en längre tv-antenn. Systemet inför kvällen. Baka ut mitt knäckebröd på degen jag satte igår. Köpa något att ha på mig till kvällen. Lämna in skorna för klackning och kanske hitta ett par nya skor.

Ni ser got to go! Pronto!

Ikväll blir det middag hos Tette och kanske sammanslagning med Produktionsledarens middag, kanske Sing Star Battle och sen eventuellt Adidas festen ute på Djurgården.

2 comments:

Anonymous said...

Snälla satsa nu på odentliga kablar till din tv, så du får ut det bästa av det. Trots Pianolacken :) M

Stora Morran said...

Lägg av. Jag är tillräckligt stressad som det är!!!