Monday, April 14, 2008

Måndag

Jag var på kurs idag. 8 timmar med föreläsning. Ingen interaktivitet. Snark! Ni vet så där så att man fick sitta och bita sig tungan för att inte nicka till. Inte min favorit.

Efter det var jag alldeles fried i huvudet. Jag gick hem och sov en timma efter det. Sen var det dags att möta upp min gamla vän M. Vi gick till 4-Knop och åt lite galette. Gott!

Visst han gör värsta karriären och tjänar "Stor-kovan" men jag vet inte om jag skulle vilja byta med honom ändå. Att jobba 08-22 varje dag och vara i Köpenhamn hälften av veckorna verkar ganska trist och slitigt. Det skulle jag aldrig palla.

Sen gick jag hem genom mitt "Hammarbyland" och pratade med min svägerska som fyllde år idag. Hon hade fått ett par Ecco-skor. Det lät mycket moget och vuxet tyckte jag.

No comments: