Thursday, April 17, 2008

På G!

Ikväll är det Peoplefest på PUB och sen på Berns. Jag har klädångest. Antingen tar jag min nya Monki klänning som jag hade i lördags och hoppas att ingen kommer ihåg det eller så måste jag tänka ut plan B ganska snart. Typ nu.

Åt köttfärspaj och stekte bort en skinbit på tandköttet. Pajen var för varm kan jag nu konstatera.

Jag sprang idag efter jobbet och med risk att låta som en tönt så var det underbart. Jag fick riktiga endorfiner. Det var så länge sen. Jag har jobbat så mycket att jag inte har haft tid att träna. Det ska det bli ändring på nu. Sanna mina ord.

Nu är jag på G!

2 comments:

Anonymous said...

jag tycker du skall ha en vit T-shirt med en svart jeansväst i kväll. Det går alltid hem. Man smälter in i alla sammanhang. Hälsningar från Götet

Stora Morran said...

Sanks! Jag har slutat lyssna på dina moderåd den dagen då jag fyllde 12 :-)