Sunday, April 13, 2008

Snart 30....

Igår var jag lite lätt svag. Jag fick dock hjälp att köpa köksstolar på Bondegatan och hjälp med att bära hem dom. Inte illa alls faktiskt.

Susade omkring lite mer i min fantastiska stadsdel. Handlade lite mat och en liten klänning från Monki.

På kvällen var det jag som bjöd på middag i lilla köket på de nya stolarna. AM, Gurkan och L kom. Sen blev det Riche och en liten sväng i den regniga Berns kön men där var det way to much folk.

Det blev hem och sussa istället. Man är ju faktiskt snart 30 år.

3 comments:

Blame it on the stones said...

jag stod också i regnig bernskö men gick hem istället. hua.

Lotta said...

Ja, jag sussade in vid 11-bläcket. Jag är ju redan 30.

Stora Morran said...

Det gjorde vi rätt i att gå hem. Moget! See you 2 at my party!