Friday, April 25, 2008

Hopp, skutt och lek.....

Jihuuuu! Solen skiner, pengar på kontot, jag har klänning på mig och nu är det en helg av fest så står i farstun! Kan det bli bättre? Nope knappast!

Jag åt en underbar lunch i Alvik på en brygga, precis vid vattnet, i solen. Sweet lord, det var inte roligt att gå in igen.
Nu efter jobbet hetsade jag hem och gick in på systemet. Jag tror aldrig i mitt liv jag har sett så många människor där på samma gång. Nyår, midsommar släng er i väggen! Sol och löning är det som lockar. Som tur var hittade jag en "special kö" så jag slapp stå så länge.

Nu är det ett glas rosé på solig plats med Tette på söder som lockar. Först lite inhandling av diverse förnödenheter inför imorgon till sen är det "hopp, skutt och lek" som min pappa brukar säga när han syftar på fritid.

No comments: