Monday, November 15, 2010

Tillbaks

Ture och jag är tillbaka ur radioskuggan. Nu menar jag att det inte finns uppkoppling i Eskilstuna. Det finns det men jag hade aldrig tid att blogga. Fullt upp hela tiden.

I lördags var Ture och jag på stan och träffade K & C på Kaka. Dom går i väntans tider. Bara 2 månader kvar. Dom var taggade för hela den här "barn-grejen". Tyvärr sov Ture genom hela fikan så dom fick inte träffa varandra.
Det har varit lite tungt den här helgen att vara ensam med Ture fast på nåt sätt har vi kommit varandra ännu närmare. Han har varit så glad och fin hela helgen. Mamma och pappa blev nog lite charmade.

Igår var vi på dop i Åker Styckebruk. Jeppes styvbrors son Elioth döptes. Jag och Ture fick representera familjen utan Jeppe.

På kvällen kom vi hem samtidigt som Jeppe. Det blev lite av en lilla julafton. Jeppe fick present av Ture på fars dag. En iphone-hållare till vagnen. Sen fick vi presenter av Jeppe från Istanbul. Jag fick en nattkräm och Ture fick fina kläder från GAP. Sen fick Ture lite mer presenter från Skåne.

No comments: