Monday, November 22, 2010

Helgen

På natten mot lördag växte det någon läskig bakterie i mig. När jag gick upp för att amma på natten kände jag mig febrig och svag. På lördagsmorgonen var jag ganska risig. Jeppe var snäll och tog ut Ture i vagnen en sväng och gick köpte lite alvedon och panodil svartvinbärsdryck. Till kvällen  piggade jag på mig hyggligt och vi åkte hem till Jeppes moster på middag.

Igår var en lugn dag. Jag mådde fortfarande lite kymigt. Jeppe var på brunch med sina kompisar på förmiddagen och när han kom hem åkte vi hem till min mamma och badade i hennes badkar med Ture. Mormor själv är i Egypten med Morfar och badar i Röda Havet. Ture tyckte det var hur kul som helst att bada med pappa i badkaret. Nästa lägenhet vi köper ska ha badkar. Ture kommer ju bara gilla det mer och mer ju äldre han blir.

Vi köpte lite godsaker på Cajsa Warg och åkte hem och lagade söndagsmiddag och tittade på Ensam Mamma söker och på lite Modern Family.

No comments: