Thursday, November 18, 2010

SMS

Nu har jag sms:at en tjej i min mammagrupp och frågat om hon vill äta lunch med mig imorgon. Vi har aldrig umgåts ensamma. Vi har bara träffats 3 gånger men jag känner typ att jag har mest gemensamt med henne av alla mammorna. Nu sitter jag här och är helt nervös för vad hon ska svara. Det känns som på den gamla goda tiden när man kanske skickade ett sms till en kille man var intresserad av.

Gees!

Jag ångrar mig redan. Känns för framfusigt.

Update: Hon svarade 3 timmar senare; "Gärna det. Var ska vi ses?" Jag kände mig helt sjukt dissad under dom tre timmarna. Våndades och ångrade mitt framfusiga initiativ. Men det visade sig vara ett lyckokast. Igår var vi och åt lunch och det var jättetrevligt. Det kändes som vi klickade. När vi skulle skiljas åt så föreslog hon en fika nästa vecka. Tur att jag vågade ta kontakt.

1 comment:

Nori said...

Härligt!