Tuesday, November 02, 2010

Fegis

Jag kollade på mitt favoritprogram Sommarpratarna idag på play. Det var ett mycket fint program med Klara Zimmergren, Maria Lundqvist och Rikard Wolff bland andra. Alla öppnade sig och bjöd på sina innersta tankar. Det var ärligt och starkt.

Jag tänkte när jag gick ut, att om jag ser Rikard Wolff här ute (han bor på gården bredvid nämligen) så ska jag säga att jag tyckte det var ett fint program igår. Jag såg honom inte när jag gick ut men när jag var på väg hem så såg jag honom på avstånd. Vad tror ni jag gjorde? Jag skyndade mig inte fram för att deklamera min beundran. Nej istället saktade jag ner som den fega svenne jag är.

Som sagt till mitt försvar vill jag säga att han var ganska långt bort.

2 comments:

Nina said...

Coolt avsnitt men Klara verkade lite lost för hon är 40+tant utan barn.

Tycker du synd om henne då eller kan du förstå att man kan ha kul utan bebisar?

Stora Morran said...

Om hon skulle vilja ha en bebis men inte kan få skulle jag tycka det var tråkigt för henne. Men annars tycker jag inte synd om Klara. Jag gillar henne skarpt. Hon är en så cool tjej.