Friday, April 13, 2007

Electric

Jag har tvättat mitt hår utan balsam de två senaste dagarna och jag ska säga er att det är rackarns skillnad. Det här är inget jag gör utav fri vilja utan balsamet är tvärslut och jag glömmer hela tiden att köpa ett nytt. Följden blir att mitt hår är elektriskt.

Jag springer omkring som ett dagisbarn med håret på ända. Ser inte klokt ut faktiskt. Så fort jag närmar mig det med en borste yrar det och står upp som om jag gnuggat det med en ballong. Min enda räddning är att ha håret uppsatt hela tiden.

2:do list:

1. Köp balsam.

2 comments:

Blygisens betraktelser said...

Aha...så, om jag ser en "Tudor-katt" på stan, så är det bara morran som glider runt utan balsam i håret?

Stora Morran said...

Yes kunde ha varit jag men nu är problemet åtgärdat så om du ser en cool katt med värsta fina håret så är det jag.