Sunday, September 03, 2006

Update

F´låt lilla bloggen för att Morran har slarvat så dant med att uppdatera dig med hur jag har det här nere i "The land of Hare Krishna". Jag har det bra faktiskt. Min snälla man har köpt ett medlemskap på Leela Palce SPA/Gymtill mig dit jag kan gå och träna lite och kanske simma i poolen om dagarna. Vi har varit där både lördag och söndag. Idag åt vi en fin fin champange-brunch och efter det gick vi och la oss vid poolen och jäste. Efter det gick vi runt lite och shoppade. Morran fyndade ett par fina sandaler för 20 kr.

Vi har också varit ute fredag och lördag. I fredags blev det tom efterfest med en massa expaths. Det var trevligt.

3 comments:

Blancaflor said...

Låter härligt! Skall du leta jobb i HK-land?

Stora Morran said...

Blancaflor: Jag snart ska jag kanske hittanåt riktigt att göra men först ska jag vara ledig en sväng.

Blancaflor said...

Later skönt!