Wednesday, September 13, 2006

Life of luxuary...

Idag har jag haft en underbar dag för mig själv. Jag åkte in med Mannen till Leela. Jag drack en cappucino och gick ner till gymmet. Jag gick och sprang en timma på bandet sen gjorde lite övningar i maskinerna samt 70 sit ups. Bytte om till bikini och gick och la mig i solen vid poolen. Simmade 8 längder dvs 200 m. Duschade, bytte om och gick och åt lunch. Jag åt en Thali deluxe dvs en massa röror och nanbröd. Sen gick jag och gjorde fransk manikyr och pedikyr på en salong. Efter den hårda dagen var jag helt slut. Jag var tvungen att gå och köpa en dvd med Pride & Prejudice orginal versionen från BBC, alla avsnitten.
Life can be hard some times

7 comments:

Produktionsledaren said...

Hurru din lilla Maharadja, du har det ju fööör bra! ; )

Blancaflor said...

Later super. Jag har ocksa Stolthet & Fördom-Tv-serien. Ohh, Mr Darcy...

ettett2 said...

It´s hard work but someone has to do it!

Det är verkligen för trist när det "kör i hop sig" så där på dagarna. :)

Stora Morran said...

Well ja ni förstår att jag har det inte så lätt här nere!

Lotta said...

Åh fy fan... Och här sitter man och får minsann måla både tår och fingrar själv.

Stora Morran said...

Gammeltackan: Ja allt sånt där har jag helt glömt nu för tiden. Saker som att diska och tvätta det gör ju "maiden" så det har jag nästan helt glömt bort. . .

Anette said...

Haha, låter som Stora Morran verkligen blivit en "lady of leisure". Det ska jag också bli ;)