Friday, September 15, 2006

transvestit

Mannen och jag såg hur många lägenheter som helst igår. Idag är det svårt att hålla dem isär. Det flyter ihop. Vi hittade i alla fall en lägenhet som vi vill ha speciellt. Det finns en till också om det skulle gå i stöpet med den första.

Vid ett tillfälle stod vi och väntade på en mäklare utanför en fastighet och då kom det fram 3 indiska transvestiter till oss och började prata. De ville ha pengar till nya saris. De var mest intresserade av att prata med Mannen som tur var. Jag stod bakom och sneglade fram lite. Det var roligt att se. De betedde sig lite feminint och klädde sig precis som indiska tjejer.

Jag önskar jag hade kunnat ta ett kort på dem och lägga ut det här så ni skulle förstå.

2 comments:

Supernova said...

hey morran.. hahah, det var ögonblick du verkligen skulle ha bevarat. chillar du och semestrar du bara där nere med mannen, eller ska du typ söka jobb och så också?

Stora Morran said...

Isolens: Just nu chillar jag mest men jag ska nog försöka hitta mig ett kneg så småningom.