Wednesday, September 13, 2006

Tommy Girl

Eftersom det typ inte finns några kläder i det här landet som jag tycker om, så var jag i lördags bara tvungen att köpa något som jag verkligen inte skulle ha gjort i mitt normala element. Jag köpte en tröja från Tommy Hilfiger. När min man tidigare i somras började yra om Hilfiger tyckte jag det var omåttligt roligt. Jag retade honom och sa att han var en "gangsta-wannabe". När jag sen kom hit förstod jag varför han hade drivit sig så långt att han var tvungen att shoppa där. Det finns verkligen inte mycket i detta land som liknar det i min garderob. Jag föll till föga och köpte en t-shirt. Den var inte särskillt snygg och inte heller satt den så där toppenbra men vad gör man inte för att stilla sitt behov av nya kläder. Mannen ger igen nu och går och kallar mig för "Tommy Girl" och sånt annat töntigt.



Kolla in det gigantiska kvittot, värsta fakturan.

1 comment:

Stora Morran said...

Manic-Cow: tack för tipset! Min "gansta- tröja" funkar ett tag här nere.