Monday, August 07, 2006

Äntligen!

Nu är har äntligen friidrotts EM dragit igång med full fart. Morran har gottat ner sig i soffan med en hög näsdukar, nässpray och halstabletter för att försöka bli frisk samtidigt som jag har bevakat dagens sändning i ett svep. Jag blir så attans irriterad på att de ska hålla på och byta kanal stup i kvarten. Man gör inget annat än sitter och flippar mellan SVT:s 2 kanaler.

Darn, att Eunice Barber bangade ur. Nu blir det inte alls lika spännnande med Klüft och sjukampen. Ingen fight alls. På ett sätt är jag glad att Barber är borta för jag hade aldrig orkat sitta och titta på hennes fula frilla mer. Hon är rakad på sidorna samtidigt som hon har vita och blåa extensions. Awful!

bild DN

Galet att han Jimmy Nordin söp sig redlös och fick omhändertas av polis. Snopet värre. Jag hade ingen aning om vem snubben var, fast nu har han ju gjort ett namn för sig i alla fall.

5 comments:

Grus said...

Men alltså, nu fattar jag ingenting. Tittar du på EM? Frivilligt? Är du säker på att du bara är förkyld...?

Östermalmsräven said...

Jimmy who!?

Stora Morran said...

Grus: Lägg av. I löv EM och friidrott på riktigt! Ingen protest!

Räven: Jag vet att det inte är så lätt för dig att hålla reda på alla såna filurer. Han är kulstötare som gillade flaskan lite för mycket.

Grus said...

Han var en kulstötare som tog sitt förnuft till fånga alltså... ;)

Stora Morran said...

Grus: Han var en kultötare som gick över till den andra sidan. Den onda sidan.