Sunday, August 27, 2006

Ett år äldre

Min födelsedag igår var mycket mysig. Först på morgonen fick jag frukost på sängen av min snälla Man. Efter en shoppingtur på stan njöt vi en underbar födelsedagslunch ute på Restaurang J Gåshaga. Solen sken och vackra människor åkte båt.

Min fest igår blev mycket lyckad. Det värmde i hjärtat att ha så många fina människor här hemma för att fira mig. Jag fick flera fina presenter bla fick jag den en Brasilian-Bikini-vaxning i presentkortsform av Produktionsledaren.

Imorgon åker Mannen tillbaka till Bangalore och imorgon kommer min lilla snälla mamma hit för att hjälpa mig att stuva bort det sista från lägenheten. Jag älskar numera Blocket.se. Har sålt min soffa samt mina gamla balkongmöbler i rasande fart.

Idag när Mannen och jag kollade igenom gårdagskvällens imponerande digitalbildsskörd blev Morran lite sorgsen i hjärtat. Nu känns det faktiskt ganska sorgligt att inte få träffa alla sina fina vänner som man kan ha så himla roligt med, på en obestämdbar framtid.


Hänger lite med läppen...

4 comments:

Grus said...

Kan förstå att det känns lite depp, men fatta vilket äventyr du ska ut på! Heliga kor och galna fakirer är ju bara förnamnet liksom.

SonnyBoy said...

Grattis i efterskott och ha det riktigt bra i Indien.

Du fortsätter väl med bloggen??

Vi ses!

Blygisens betraktelser said...

Jag hänger också läpp. Jag vill inte att du flyttar! Men det är klart. Vi har aldrig träffats och kommer säkert aldrig göra det! Och bloggen hänger ju med till India. Alltid en tröst!

Så. Jag önskar dig en skön tillvaro framöver, och sen så finns ju Sverige och dina vänner kvar!

Anette said...

Stort grattis i efterskott!

Vet precis vad du menar och känner. Jag sörjer redan och då har jag ändå två månader kvar tills det är min tur att emigrera. Jag kramar extra mycket på alla just nu, vare sig dom vill eller inte...