Monday, August 21, 2006

Helgen

Bröllopet i helgen på Österlen var sagolikt.

Kyrkan var liten och söt. Kronovallsslott var perfekt. Det kändes precis som i en engelsk deckare. ”En av oss kommer att dö…..”

Klänningen på min kusins nya fru var underbar. Middagen var formidabel. Tårta, live band, fri bar och vickning. Brunch nästa dag med presentöppning och så flög jag och pappa hem igen.

Det enda som fattades var min man. Hade varit lite roligare att dela det med honom. Jag hade velat vara med på bröllopet som han var på men man kan inte få allt.

3 comments:

Blancaflor said...

Jag är säker på att ni (i alla fall EN gång) kommer att vara på samma bröllop samtidigt. vink, vink Tihi :)

/Mäklaren

Blygisens betraktelser said...

Det är jag också säker på!

Önskar dig allt gott i Indien, och än en gång- du är såå modig som gör det du gör!

Ser fram emot att få fortsätta läsa din blogg from India!

Bon voyage, Morran!

/"B"

Stora Morran said...

Blanca: Well först måste vi ta oss igenom Indien perioden.

Blygis: Min blogg ska utomlands och få lite nytt perspektiv.