Wednesday, August 09, 2006

Dagens i-lands problem

Morran har ett stort, fett i-lands problem. Nästa helg ska jag på min kusins bröllop i Skåne och jag har ingen klänning än. Jag har formligen damsugit Stockholms alla butiker och då menar jag ALLA. Ingenstans finns det en klänning som är fin. Inte någonstans!!!

Morran har tom varit ute på internet. Jag som aldrig har köpt något på nätet eller på postorder någonsin. Inte där heller fanns det en endaste liten trasa.

Jag vet att jag är en tönt men jag inte rå för det.

Jag tycker det är jobbigt.

6 comments:

Blancaflor said...

Det är klart att det är jobbigt.

Jag har för övrigt samma problem. Och det är superviktigt att jag ser bra ut eftersom manga av gästerna pa bröllopet är London-bankers med Missoni och Chloé-klänningar.

Skall börja leta nästa vecka...+ skor.

Anette said...

Åh, jag lider med dig. Vet EXAKT hur det där känns. Är själv på jakt efter klänning, fast till ett 50-års kalas av finare dignitet. Inte lätt. Inte lätt alls.

Stora Morran said...

Skönt att få lite förståelse. JAg kan dock slappna av nu. Mission accomplished. Klänning köpt!

Thérèse said...

Jag förstår dig precis och lider med dig. Leta inte på ASOS bara , fular kläder finns knappt , förstår inte hur det har kunnat bli alla bloggares favorit

Stora Morran said...

Nej absolut inte ASOS. Det är det värsta som finns!

Anonymous said...

Skönt att klännings-dramat är löst!

För övrigt måste jag säga att jag tycker att man får ha I-lands problem... ibland!