Wednesday, August 23, 2006

Bloggen är dissad

Stackars lilla bloggen. Morran har försummat dig men det är bara för jag har så mycket att stå i inför den stora utvandringen till Curryland. Jag fyller år på lördag också och då måste jag planera tilltugg och inköp.

Dessutom åker jag och Mannen på diverse visiter hit och dit också. Idag var jag och Mannen och klämmde på två små tvillingar på Lidingö. They were cute! Det är för övrigt ett jäkla gissel att åka någon som helst stans med bil i denna stad mitt på dagen. Köer i evinnerlighet. Jag önskar också höja ett varnande finger för Slussen och alla dess avfarter man kan hamna i Nacka, Gamla Stan eller Nynäshamn när man egentligen bara skulle till Södemalmstorg. Farligt, farligt!

Ikväll har jag ätit de sista hemmalagada köttbullarna innan avfärd med AM och Janice. Mannen är och dricker drinkar. Imorgon blir det Ljusterö och Svärföräldrar för hela slanten.

No comments: